15:03:00

2024! ZACZYNAMY!

Cieszycie się z okazji Nowego Roku? Dla mnie ten rok na pewno będzie wyjątkowy, o czym wiem już dzisiaj i dlatego nie mogę się doczekać tego, co przyniesie! Prywatnie i literacko będzie dużo wyzwań i niespodziewanych zwrotów akcji, więc zaczynamy!

Chwila podsumowań, zanim przyjdzie nowe! W 2023 udało mi się przeczytać 42 książki, co biorąc pod uwagę ogrom zadań i obowiązków, zwłaszcza po wakacjach, uważam za ogromny sukces. Nie jest to mój rekord, ale niewątpliwie przebiłam rok poprzedni!

 

Najchętniej komentowanym postem w 2023 roku była recenzja reportażu Hawana. Podzwrotnikowe delirium (klikać w recenzję dla przypomnienia!). Najczęściej czytaliście tekst o Nieoficjalnej książce kucharskiej Harry'ego Pottera, czym przełamaliście tradycję! Zazwyczaj najwięcej wyświetleń mają Prezenty dla miłośników książek

Moje subiektywne hity poprzedniego roku, czyli książki, które mnie zachwyciły i pozytywnie zaskoczyły to:

Absolutne niewypały to natomiast:

 Wszystkie tytuły są podlinkowane, więc możecie sobie przypomnieć recenzje :)

Ale jeśli myślicie już o tym, co będziecie czytać w nowym roku, to mam dla Was wyzwanie! Ponieważ bingo z 2023 cieszyło się sporym zainteresowaniem, stworzyłam nowe, choć zachowałam kilka ulubionych kategorii! 

 

Jedna książka wykreśla tylko jedną kategorię! Wersja do pobrania dostępna jest także na Instagramie, gdzie zawsze dużo się dzieje!

Podobnie jak w ubiegłym roku, mam nadzieję sięgać po książki inspirujące, ciekawe, ale przede wszystkim takie, które będą sprawiać przyjemność! Nie gonić za trendami, ale otwierać się na nowe, gdy przychodzi na to ochota. 

Życzę Wam, żeby książki towarzyszyły Wam przez cały rok, na wakacjach, w drodze do pracy, w zwykły dzień. Niech Wasze życie wzbogaca się dzięki lekturom, czytajcie, wzruszajcie się i śmiejcie, czerpcie z nich radość, ale czasem spójrzcie też ponad grzbiet książki i żyjcie pełnią życia! Szczęśliwego Nowego Roku!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Samych cudownych chwil! :)

      Usuń
  2. Aż się uśmiechnęłam na wspomnienie "Domu nad błękitnym morzem" :)
    Nie wiem jeszcze, czy starczy mi zapału, ale kusi mnie to bingo. Niektóre okienka będą banalnie proste, ale niektóre... No nic, zobaczymy.

    Piszę ten komentarz ultra szybko, bo kot wylega mi się na lapku. Już kilka razy zmazał niektóre zdania. Heh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noworoczne pozdrowienia dla kota! :D a do bingo zachęcam, bo właśnie może nie będzie takie oczywiste :D

      Usuń
    2. Jakby co, przyniosłam dziś dwie książki z biblioteki ;)

      Usuń
  3. Fajne podsumowanie, super, że udało Ci się przeczytać tyle książek, mimo codziennych obowiązków ;). Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku, niech przyniesie same dobre wiadomości i pozytywne niespodzianki oraz to wszystko, na co czekasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! I Tobie też, jeszcze raz, wszystkiego dobrego! Oby to był cudowny rok! :)

      Usuń

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger