08:00:00

2023 - to już!

Rok 2023 właśnie do nas zawitał! Oznacza to kolejne tygodnie i miesiące poświęcone wspaniałym lekturom - zarówno tym, które pewnie znaleźliśmy pod choinką, jak i tym, które będziemy wynajdować na bieżąco. 

Chociaż noworoczne posty zawsze stanowią świetną okazję do podsumowań, to tym razem chyba jednak bardziej jestem podekscytowana tym, co czeka tuż za rogiem. Ale, żeby dobrze wkroczyć w Nowy Rok, należy nam się trochę statystyk! 

Udało mi się przeczytać 34 książki, a biorąc pod uwagę ile mam czasu na lekturę stanowi sukces sam w sobie! W grudniu wróciłam także do tradycji postów z pomysłami prezentowymi dla miłośników książek. Nie macie pojęcia, jaką frajdę stanowi dla mnie wyszukiwanie nowych inspiracji!

Wyzwania czytelnicze z Pop Sugar, które od lat dla Was tłumaczyłam stały się coraz dziwniejsze. Widzę to po Waszych komentarzach i po swoich wyborach literackich, że trudniej dobrać nam książki do co najmniej wymyślnych kategorii. Dlatego w tym roku postanowiłam stworzyć własne bingo! 

Niektórzy bardzo zaangażowali się w wyzwanie, które stworzyłam kilka lat temu, dlatego znów zakasałam rękawy i wymyśliłam kategorie, które sprawią wszystkim przyjemność! 

 

Mam nadzieję, że będziecie się dobrze przy nim bawić! Wersja do pobrania jest dostępna także na Instagramie - klik, gdzie myślę, że w tym roku będzie się więcej działo. 

Liczę także, że moja dobra biblioteczna passa będzie trwać, że będę trafiać na perełki i polecać Wam wciąż niesamowite lektury. Plan na ten rok to czytać tylko to, co wzbogaca, sprawia przyjemność i nie jest wymuszone tymczasową modą. 

Życzę Wam zatem, żebyście także mieli dużo czasu na piękne książki, żeby były to lektury wartościowe i wzbogacające. Czerpcie radość ze wszystkich przygód i spełniajcie marzenia! Szczęśliwego Nowego Roku!

10 komentarzy:

  1. Niech to będzie spokojny i zaczytany rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - samych najlepszych przygód i literackich wrażeń! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! I również życzę wszystkiego zaczytanego! :)

      Usuń
  3. Szczęśliwego nowego roku!
    Przede wszystkim spokojnego i zaczytanego. Świetne bingo.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego i zaczytanego! Dzięki! I zachęcam do gry w bingo - im więcej nas tym weselej ^_^

      Usuń
  4. Zaintrygował mnie ten niewiarygodny narrator :)

    Wszystkiego dobrego w '23. Niech będzie dobry albo przynajmniej lepszy od poprzednika - to już dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam czy sama sobie tą kategorią nie strzeliłam w kolano :D Dzięki wielkie i tak, to będzie bardzo dużo! Powtórzę się, ale wszystkiego dobrego i zaczytanego! ^_^

      Usuń

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger