13:11:00

Małe kobietki

Całkowicie odnawiając bloga w ubiegłym tygodniu nie mogłam pominąć podstrony Sto tytułów BBC, którą znajdziecie pod tym linkiem (klik!) lub u góry strony. Zakładając ją, obiecałam sobie czytać co najmniej dwie książki rocznie z wymienionej listy, ale oczywiście ubiegły rok minął bezowocnie.

Dzisiaj natomiast mogę pochwalić się, że skończyłam klasyczną amerykańską powieść o dorastaniu, która została nagrana przez Annę Nehrebecką dla Zakładu Wydawnictw i Nagrań Polskiego Związku Niewidomych w Warszawie w 1992.

Tytuł: Małe kobietki
Autor:









2 komentarze:

  1. Mam w domu, nigdy wcześniej nie czytałam, więc mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to koniecznie przeczytaj i powiedz jakie wrażenie książka robi na Tobie! ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger