14:32:00

Reading Challenge!

Czytacze!

Zbliża się koniec roku i staram się dokończyć jak najszybciej jeszcze jedną książkę zanim Sylwester pochłonie mnie swoim imprezowym szałem! Ale chciałam Wam zaproponować pewne wyzwanie noworoczne. A reading challenge! Znalezione gdzieś w internecie, ale całkiem fajne i sprytne!
Komu się uda, sprawdzimy za rok w grudniu. Dla rozgrzewki proponuję sprawdzenie czy gdybyśmy mieli to wyzwanie na początku roku, to odhaczylibyśmy przynajmniej połowę z tych kategorii!

Dla urozmaicenia polecam również inne wyzwanie, trochę bardziej rozbudowane, ale niektóre pozycje się powtarzają.


Na początku roku obiecuję dodać moją próbę podsumowania roku 2014 na podstawie tych wyzwań i zobaczymy ile kategorii udało mi się zaznaczyć ;)

Póki co, życzę udanych ferii, ciepłego koca, smacznej herbatki i cudownej książki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger