12:00:00

Вишнëвый сад

Coś czuję, ze z chronologią to u mnie zawsze będzie słabo. Zapomniałam napisać, że w kwietniu przeczytałam

Tytuł: Wiśniowy sad
Autor: Antoni Czechow

Ponieważ wybyłam w tym roku do Warszawy, do Teatru 6 Piętro na spektakl Czechow żartuje i w pracy licencjackiej również o tym autorze wspominałam, to jakoś naszła mnie w tym samym czasie ochota na przeczytanie krótkiej sztuki.

Jest to jeden z popularniejszych tytułów tego autora. Wcześniej czytałam tylko kilka opowiadań i nie wiedziałam jak się odnieść do innych jego dzieł. Sztuka mówi o zubożeniu i rozpadzie szlachty i ziemiaństwa w Rosji. Mimo że język jest lekki, to poruszone zostają tematy dalece odbiegające od komediowych klimatów. Zakończenie natomiast wcale nie jest takie jakiego się spodziewałam.

Polecam każdemu, kogo ciekawią tego typu klimaty lub zainteresowany jest dramatem w ogóle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger