20:36:00

Matura z matematyki?

Skarby moje, dzisiaj znowu coś z innej beczki, ale na pewno wielu osobom przyda się ten post.

W szkołach zaczął się drugi semestr, a to oznacza, że w liceum matura już tuż tuż. Sama pamiętam jakim stresem było dla mnie to przeżycie, a jeszcze byłam tym szczęśliwym rocznikiem, który nie musiał uporać się z matematyką jako obowiązkowym przedmiotem. Wprawdzie byłam w klasie matematycznej, ale maturę pisałam z historii.. rozszerzonej! O ironio! ;P

W każdym razie dla każdego, kto jest zainteresowany podniesieniem swoich umiejętności, póki jeszcze mamy na to czas, polecam portal, który oferuje różne fajne materiały naukowe. Na stronce znajdziemy podział na szkoły od podstawówki po liceum. Ale nas interesuje zakładka matematyka liceum! Jak tylko nam się otworzy nowa karta, to zobaczymy tabelkę z poziomem podstawowym i rozszerzonym, a w każdej z nich konkretne działy jak na przykład: trygonometria, ciągi albo funkcje. Czysta przyjemność :D Wchodzimy w taki rozdział, a tam znajdziemy odpowiednie artykuły poświęcone bardziej szczegółowym zagadnieniom. Według mnie stronka bardzo fajnie i przystępnie opisuje coś z czym wszyscy się zmagaliśmy lub nadal zmagamy na lekcjach, więc tym bardziej zachęcam do poszperania na portalu. Nigdy nie wiadomo co nam się może rozjaśnić jak przejrzymy kilka takich artykułów ;)

Powodzenia w nauce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger