wtorek, 4 lutego 2014

Finanse

Czasem robiąc zakupy patrzymy na cenę i okazuje się, że na coś jednak nie możemy sobie pozwolić. Szukamy tańszych zastępstw, albo w ogóle rezygnujemy. Czasem zastanawiamy się nad ratami lub kredytem. Ale większość młodych ludzi (i zapewne nie tylko młodych) ma obiekcje i wątpliwości dotyczące wszelkich finansowych zagadnień. Umówmy się.. w szkole nikt nas nawet nie uczy jak poprawnie napisać CV, list motywacyjny, albo jak wypisać poprawnie PIT. Nawet nam się na oczy tego nie pokazuje!

I stąd znów mój post - poszperałam, znalazłam, poczytałam. Znalazłam kolejną fajną stronkę, która jest prowadzona na podobieństwo bloga, ale o.. pożyczkach! Serwis Diobol prezentuje masę ciekawych artykułów, które mogą być wielce pomocne jeśli szykujemy jakieś poważniejsze inwestycje. Masa różnych tematów jest na tej stronie poruszana - od prostych informacji finansowych, po bardziej złożone możliwości rynku. A wszystko to jest opisane przystępnym i przejrzystym językiem.

Stronkę polecam każdemu, kto boryka się z szybkimi chwilówkami przez internet lub kto po prostu jest ciekaw jak to tak naprawdę działa. Sama spędziłam na stronie bardzo dużo czasu i przyznaję, że dowiedziałam się paru interesujących rzeczy. Plus strona ma możliwość dodawania komentarzy - to super sprawa, bo czasem najwięcej życiowych problemów i ich rozwiązań dostarczają użytkownicy.

Naprawdę polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz