14:38:00

Biżuteria na walentynki nie musi kosztować fortunę

Hej skarby!

Dzisiaj znowu trochę zmieniam tematykę. Ostatnio z dziewczynami ciężko rozmyślamy o tym jak spędzić walentynki. Ogólnie poszczęściło nam się, bo aż 3 z nas mają z kim świętować. Wprawdzie od razu nasuwa nam się myśl, że to komercja, zapożyczenie z zachodu, przecież należy się kochać cały rok, itp, itd. Ale wspólnie doszłyśmy do wniosku, że jak już ma się tego kogoś wyjątkowego, to jednak chce się mu w jeden dzień w roku jakoś szczególniej okazać to uczucie. Albo przynajmniej jest z kim hejtować puchate serduszka :D

Zatem jak już się decydujemy świętować, to wypadałoby coś zorganizować, albo kupić. Misie, słodycze i bilety do kina w sumie mogą kosztować majątek, a przeminą, albo niestety pójdą w tyłek ;P A biżuteria.. no biżuteria zawsze trochę dłużej zostaje w pamięci i w użyciu. No i taki prezent prawie zawsze się sprawdza.

Dzisiaj znalazłam nową stronkę ( nową dla mnie przynajmniej ) z biżuterią bardziej artystyczną - artisti.pl
Poszperałam na niej odrobinę i znalazłam rzeczy prześliczne i słodkie!

Te słodkie pandy spodobały mi się od razu! Jak spędzimy na stronie odrobinę czasu, to znajdziemy je również w wersji pierścionka i naszyjnika i obojętne co wybierzemy, nadal możemy się zamknąć w kwocie do 50 zł!

Jeśli ktoś szuka czegoś bardziej eleganckiego i jednocześnie jest gotowy wydać odrobinę więcej, to firma oferuje szeroki zakres pięknej biżuterii. Mi osobiście ostatnio podobają się bardziej delikatne ozdoby, takie jak ta bransoletka:

Prezentuje się romantycznie i będzie pasować do.. do wszystkiego, bo będzie to prezent od ukochanego. ^^

Poszperajcie sami na stronie, a jak znajdziecie coś co Wam wpadnie w oko, to komentujcie i piszcie, bo chętnie poczytam o Waszych gustach i uśmiechach, które wywołujecie takimi małymi gestami ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Redhead in Wonderland , Blogger